Prostore sodobnih hotelov in apartmajev zapolnjuje vedno več oblazinjenega pohištva.
Oblazinjeni elementi v hotelskih in drugih turističnih objektih so izpostavljeni nenehni uporabi, zato je pravilna izbira oblike in materialov bistvenega pomena. Omogočati morajo enostavno vzdrževanje in nuditi visoko funkcionalnost.
V predprostore, avle in hodnike, kjer je pretok ljudi večji se namešča zofe, ki so dvignjene od tal in sodobnih oblik.
V kongresne dvorane, kjer je dobrodošlo ustvarjalno vzdušje se namešča udobne kubuse.
Hotelske sobe morajo gostom nuditi dovolj udobja.
V večje sobe se namešča zofe z izvlečnim ležiščem, ki se preko dneva uporabljajo za sedenje, ponoči pa nudijo možnost
dodatnega ležišča. Nepogrešljiv je tudi fotelj, ki mora biti predvsem udoben in ne zavzame preveč prostora.
Prostorne sobe, kjer je zaželen pridih prestiža, lepo zapolnijo tapecirane postelje z oblazinjenimi vzglavnimi ploščami.
Za opremljanje hotelov in apartmajev smo pravi partner zaradi:
- fleksibilne proizvodnje, ki omogoča izdelavo pohištva po načrtu arhitekta,
- celotni proces, od načrtovanja do končnega izdelka poteka na isti lokaciji – hitra odzivnost, dobra komunikacija,
- izdelava in dostava večjih naročil v kratkem času
- 3D izris pohištva
- smo slovenski proizvajalec z zagotovljenimi servisnimi storitvami in s tradicijo že od leta 1987
Oglejte si nekatere naše reference.
Pokličite nas ali nam pišite in se pozanimajte o rešitvah - KONTAKT.
Velika prednost sedežnih garnitur Žakelj je njihova prilagodljivost. Izbrani model po potrebi dimenzijsko prilagodimo vašim željam in zahtevam vašega prostora.
Skupaj bomo našli tudi primerno rešitev za umestitev izbrane sedežne garniture v prostor z nadstandardnimi dimenzijami oziroma oblikami, kot so polkrožne in poševne stene ali nepravilni koti.
Sedežno garnituro prilagodimo vašim željam in zahtevam vašega prostora (glej sliko spodaj).
Pomagamo vam tudi pri uresničitvi novih idej. Če imate zamisel za pohištvo, ki ga odlikujejo posebne oblikovne in funkcionalne lastnosti, katerim ne zadovoljijo artikli, dostopni na trgu, smo z veseljem pripravljeni na sodelovanje.
V prvi fazi vam bomo s svojimi izkušnjami in znanjem pomagali pri razvoju vaše ideje, v drugi fazi pa bomo poskrbeli, da se bo le-ta realizirala v končnem izdelku.
Že od vsega začetka se zavedamo, da lahko vsak proizvajalec svoje izdelke kupcem na najboljši način predstavi le sam. Tako je tudi olajšana komunikacija, kar zagotavlja večje zaupanje in zadovoljstvo kupcev ter lažje in kvalitetnejše delo proizvajalca.
Naše sedežne garniture so nazorno predstavljene v naših salonih v Trzinu, Mariboru, Lescah, Kopru in Žireh. V njih se naši prodajni svetovalci vsaki stranki posvetijo individualno.
Pomagajo z nasveti in rešitvami, nazorno predstavijo funkcije in posebnosti posameznih sedežnih garnitur in opišejo materiale, iz katerih so sestavljene.
Ob tem kupcem tudi svetujejo, da izbrano sedežno garnituro preizkusijo natančno tako, kot jo nameravajo uporabljati doma in ob tem testirajo tudi vse njene tehnične funkcije.
Nakup nove sedežne garniture ni prav pogost, zato je pravilna odločitev ključna za zadovoljstvo njenega uporabnika. Tega se zavedamo tudi v našem podjetju, zato ponujamo tudi možnost svetovanja in izmere na domu.
Storitev svetovanja in izmere je dobrodošla predvsem takrat kadar se srečujete z nepravimi koti, poševnimi stenami in ko želite sedežno garnituro oziroma oblazinjeno pohištvo do natankosti umestiti v prostor.
V tem primeru stranko obišče naša strokovnjakinja, ki ob upoštevanju strankinih želja in zahtev bivalnega prostora objektivno svetuje. Zaradi znanja, izkušenj in nepristranskosti strokovnjakinje je po navadi to svetovanje za stranko zelo dobrodošlo.
Zavedamo se, da si vsak bodoči uporabnik našega oblazinjenega pohištva ob naročilu želi čim hitrejše dostave želenega izdelka zato se trudimo upoštevati dobavne roke.
Vse večje kose oblazinjenega pohištva kot so sedežne garniture, počivalniki in postelje dostavimo do vašega stanovanjskega objekta in. Ob doplačilu nudimo tudi vnos v bivalni prostor in montažo.
Ob tem stranke prosimo, da že ob nakupu prodajalca opozorijo, če bi bil zaradi ozkih vrat, stopnišč ali hodnikov pri vnosu večjega kosa oblazinjenega pohištva lahko prišlo do komplikacij.